Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ansøgning 6.Jan (Skaper)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Skaper
Archer
Archer




Ansøgning 6.Jan (Skaper) Empty
IndlægEmne: Ansøgning 6.Jan (Skaper)   Ansøgning 6.Jan (Skaper) Icon_minitimeTors Jan 06, 2011 6:30 pm

Hej TaCo
Jeg hedder Kasper jeg er 16 år, jeg går i 1. g.
Jeg synes jer clan ser rar og venlig ud, og jeg fik lyst til at skrive en ansøgning.
mit ingame acc = Skaper, Da jeg har lidt normal Bnet stats og bare i det hele taget har det bedst med et kort og simpelt navn vil jeg gerne bare hedde Skaper. Dog kan jeg sagtens lave en sub account so can hedde TaCo]Skaper, hvis det er krævet til nogle forskellige events.
Jeg spiller for det meste dota. http://www.dota-league.com/?section=profile&show=sig&id=91400. Dette er min Dota-League account.
Men jeg nyder dog også at spille forskellige fungames, alt fra wc soccer, til td, til hero line wars.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Ansøgning 6.Jan (Skaper) Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning 6.Jan (Skaper)   Ansøgning 6.Jan (Skaper) Icon_minitimeFre Jan 07, 2011 12:44 am

Hey Kasper !Smile

Har os set lidt til dig inde på DL Wink, og du er mer end velkommen.

Det med account, kan godt se du har mange games, men du bør stadig lave et TaCo] acc.
Det gir meget mere til social livet, end nogle dumme stats.
Vil sige det er et lille offer at gøre, og du kan ALTID vende tilbage til dit gamle acc hvis noget sku gå galt.

Kom i channel når du får tid, så vil jeg smidde en invite til dit TaCo] acc.
+ Ændre dit account herinde til det samme, ellers kan jeg godt gøre det hvis det et prob Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning 6.Jan (Skaper)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ansøgning
» ansøgning
» Ansøgning
» Ansøgning
» Ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Clan TaCo :: Ansøgning til TaCo-
Gå til: