Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Resultatet af en practical joke :)!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 1:46 am

sexlinjen.dk skrev:


Jeg bliver svimmel ved erektion.
[Spørgsmål-ID 66824]

Dreng/Mand på 11 år fra Fanø Kommune

Spørgsmål:
Hej Sexlinien.Jeg har nu får første gang prøvet at have eriktion, men jeg har et problim med det. jeg føler ubehag når min tisemand bliver stiv, og jeg bliver svimmel. Desuden føller jeg min seksuelt ophiset af min hund. er det normalt?

Svar:
Hej! I din alder er det helt almindeligt at få stiv pik hele tiden. Derfor er det meget almindeligt, at det kan ske, når du er sammen med din hund – man er nemlig ikke selv i kontrol over hvornår erektionen skal komme. Du skal altså ikke være bekymret for om der er noget galt. Der er mange som bliver lidt svimmel af at blive liderlig og få stiv pik. Det er ikke et tegn på at der er noget galt, bare rolig. Men hvis det bliver værre og du føler du f.eks. er ved at besvime, så er det en god ide at du fortæller det til din læge. Men i første omgang kan du vente og se tiden lidt an. Har du flere spørgsmål til det, er du velkommen til at skrive ind igen, eller ringe ind til sexlinien. Vi har åbent alle hverdage mellem 15 og 17, på tlf. 70202266. Xx27

Skrevet af Brok'n'Jokk XD

Hvor er de grinern Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 4:45 pm

... føler mig ophidset af en hund. Er det normalt? HAHAHAHAHA FLÆK XD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Sv: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 6:04 pm

Er Erektion ikke et lige lovligt unormalt ord at kende til som 11 årig Razz ?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Sv: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 7:58 pm

TaCo]M.R. skrev:
Er Erektion ikke et lige lovligt unormalt ord at kende til som 11 årig Razz ?

Det er også derfor det anden gang er stavet forkert XD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Myxfig
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider
TaCo]Myxfig



Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Sv: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitimeMan Okt 11, 2010 10:46 pm

God stil Jokken :p
Er i gang med at lave samme slags joke på et GoSuperModel Forum xD Håber lidt jeg ikke bare bliver bannet og ignored o.0
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Resultatet af en practical joke :)! Empty
IndlægEmne: Sv: Resultatet af en practical joke :)!   Resultatet af en practical joke :)! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Resultatet af en practical joke :)!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Joke
» Lam ande-joke, hvis du også er lam xD
» Hjemmelavet Nisse Joke/Gåde ? !!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: