Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En der kan hjælpe?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Mark
Shaman
Shaman
TaCo]Mark



En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 6:06 pm

Hey folkens kan ikke logge på msn, og det har stået på ca. 5 dage nu,

Men kun på min computer jeg ikke kan logge på hmm ? scratch

Den skriver: Det lykkedes ikke på Windows Live Messenger, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere.

Fejlkode: 8e5e0152


Så hvis du det er noget du har oplevet eller kender noget til må du meget gerne hjælpe mig TAK! Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: Sv: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 6:18 pm

Har du prøvet at reinstall msn ? eller søge på google efter den fejl?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mark
Shaman
Shaman
TaCo]Mark



En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: Sv: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 6:27 pm

Altså jeg har slettet msn og downloadet det igen men skriver samme fejl, og hvis jeg trykker få flere oplysninger, skriver den jg skal downloade det nye men virker ikke..
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: Sv: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 7:03 pm

The Solution:

I'll try to remember this...

Go to C:\Documents and Settings\[your username]\Local Settings\Applications (might be Application Data instead, can't remember) and look for Windows Live Contacts and delete its contents, but keep a backup just incase this causes side effects. The folder will come back if it needs to I'm sure. This seemed to solve the problem.

(For Windows XP, sure it's similar for Vista, just the folder's in a different place)

Some of her settings returned to default, but I'm sure that won't be a problem for you, as long as it works.
Worked a treat
For those using Vista the folder is located in C:\Users\Username\AppData\Local\Microsoft

Taget fra et forum, som jeg fandt ved en enkel google søgning "msn fail 8e5e0152"
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: Sv: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:46 pm

Afinstaller det gamle msn du havde.

Gå på messenger.com og DL den nyeste version. Kør en gang med CCleaner og/eller Auslogisk Boostspeed Cleaner (fås' på AllanCracks.mono.net) og prøv at installer det nyeste Messenger.

Det burde virke. Den fejlerror du havde skyldes en versions fejl. Messenger "opfordrede" til at installere det nye msn, men det var der nogle (ink. mig, det nye messenger sucks imo. Alt for mange layoutfejl) og derfor blev det senerehen ændret så man SKULLE.. Det vil sige, de lukkede alle deres gamle servers så kun de nye var tilbage. Med andre ord;

Kun det nye msn virkede (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En der kan hjælpe? Empty
IndlægEmne: Sv: En der kan hjælpe?   En der kan hjælpe? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En der kan hjælpe?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: