Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs

Go down 
+4
TaCo]Jokken
TaCo]Danishdoom
TaCo]Rex
TaCo]M.R.
8 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 8:38 pm

Nogen som kan give mig nogen nice tips om computer, mus, højtaler. Plz reply det tak. HAPPY FACE! <3
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 9:10 pm

Computer,
Mindst 6gb ram, gerne i5 processor eller mere da de nye spil bliver sygere og sygere og man waster penge på at købe dårligere processor. Grafikkort, skal være over 512 mb og det skal ikke være et delt grafikkort, somsagt de nye spil kræver god grafik og vil klart anbefale et større grafikkort også. Windows 7 - 64 bit eller windows xp :b
500 - 1000 gb harddisk, fordi selvom du siger det er meget for du den altid fyldt op til sidst.
det var lidt det vigtigste til computer.

Mus,
Logitech gaming mus klart en anbefaling (Logitech g9 er vild, har den selv haha)

Keyboard,
Logitech g18 tastatur, med digital skærm, (Logitech g15 er med ja gameboy colour skærm eller hvad man skal kalde det, kan også klart anbefales)

Headset,
Steelseries Siberia headset, eller (Plantronics Gamecom 777 Headset Den sygeste lyd prøvede den til et lan, hvor der var en konkurrence hvor man så kunne vinde den, den er grim men mega syg lyd)

Musemåtte
Bare anskaf dig en steelseries musemåtte så er du ikke kommet helt forkert i byen.

Højtaler
Drop dem, dine forældre bliver sure alligvel hvis du skal have nogle gode.
Har selv Logitech Z-5500 vild lydsystem surround anlæg ting. (har fået syge bedømmelser)
bla. er mine forældre sure, når jeg skruer den over 3 bar i lydstyrke, den har nok ca 25 bar.

Det var lidt af mine forslag håber du for brug for dem :b
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 9:25 pm

I denne uges Computer City eller Elgiganten var en mega fed gamer computer. Dden koster måske lidt meget, da der hverken er skærm, tastatur eller mus. Kan ikke huske styresystemet, men mener det er Vista, men man kan vist ændre det til Windows 7 for 500-1000 extra. Prisen er 9999 kr. Kan ikke lige huske specifikationerne.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 9:39 pm

Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:18 pm

Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:46 pm

Fint indlæg M.R.! (:

Er helt enig med dig i Logitech musen. Helt klart en god mus.
Men synes dog den mus du anbefaler ser helt kegle ud. Magen til grimmere mus findes hvis ikke, selv Tiger (10-er butikken) har en pænere mus dude.

I stedet kan jeg klart anbefale Logitechs VX Revoloution Mus med 2 dobbelt lasersystem og trådløst USB signal, hvor USB-senderen kan plugges i musen ved transport (til f.eks. LAN)
Den er med andre ord herre sweet! Tror det er de bedste 600kr (ved ikke hvad den koster nu:b) i jeg har givet i Computer gear.

Tjek den lige ud engang hvor i kommer forbi en computer store Wink
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:32 pm

Jokken, Enig ser mega grim ud på billedet. MEN !! skal dog siges den ser mega fed i in real life, og man holder skide godt på den. Min storebror sagde også, da jeg vidste ham den over nettet, HOLD KÆFT DEN ER GRIM, da han så den irl, synes han den er vold fed Laughing
Konklusion
Nogle ting/personer er bare ikke fotogene Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 1:06 am

Haha lol :b
Passer sikkert, men den her mus jeg snakker om fås ikke bedre. Den er som skabt i din hånd når du tager den Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:29 am

jeg syntes personligt selv at G5 mus er god den ligger helt rigtig i hånden og med et G18 keyboard til så blir det bare super Razz

headset = logitech eller steelseries ftw.

en god ide er også at få den perfekte musemåtte, lyder måske lidt dumt. men en mus som bare køre på ens bord har nogle gange chanche for ikke at opfange når du rykker den. jeg har købt en sort musemåtte fra steelseries. og den er fucking super, der ligger noget form for klæbe materiale under den, som gør at den ikke rykker sig, men derimod skal løftes for at gøres rent under Razz

højtalere = logitech ftw, de har god lyd, god bas, og lyder bare fucking godt Razz

det var lidt fra TaCo]Miller i'm out! xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:12 am

I agree Miller. G5<3
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:30 am

Miller alle steelseries musemåtter er da sorte Razz ?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:45 am

der kan jeg sige du har fejl MR.

har en glas musemåtte også som ikke er særlig god til laser mus xD og den er hvid

http://lanoc.org/reviews/wp-content/uploads/garfi3ld/2008/04/p1020736.JPG
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 1:14 pm

Damn, men ca. 95 % af deres musemåtter er iværtfald sorte Cool
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 5:15 pm

prøv med 50% xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 5:29 pm

Ahh, man kan få alle deres modeller i sort (er jeg 99 % sikker på) og så er der nogle enkle som har en anden farve.
Ahh, der er den pigemodel som kun fåes i hvid og pink men ellers.


Sidst rettet af TaCo]M.R. Tors Nov 12, 2009 5:32 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : St4v3 f3j!)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Evildoom4
Huntress
Huntress
TaCo]Evildoom4



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:25 pm

Er det her en nice computer? Very Happy

Chassis Color
ALX Space Black - Anodized Aluminum Chassis edit
Processor
Overclocked Intel®️ Core™️i7 975 3.86GHz (8MB Cache) Extreme Edition Quad Core Processor edit
Base
Alienware Area-51 ALX edit
Operating System
Genuine Windows®️ 7 Ultimate, 64bit, English edit
Video Card
Dual 1.8GB NVIDIA®️ GeForce®️ GTX 295 - SLI®️ Enabled edit
Memory
12GB DDR3 1333MHz (3x 4GB) Tri Channel Memory edit
Hard Drive
2TB RAID 1+0 (4x 1TB SATA-II, 7,200 RPM, 32MB Cache HDDs) edit
2nd Hard Drive
300GB RAID 1 (2x 300GB SATA-II, 10k RPM, 16MB Cache HDDs) edit
CD ROM/DVD ROM
6X Blu-ray Disc (BD) Burner and 24x CD/DVD Burner (DVD+/-RW) edit
Sound
Creative Sound Blaster X-Fi Titanium edit
Speakers
Bose Companion 3 Series II Multimedia Speaker System edit
Gaming Essentials
None edit
Wireless
None edit
Monitor
24” Dell U2410 UltraSharp™️ Full HD Monitor edit
TV Tuners
None edit
Keyboard
Alienware TactX™️ Keyboard edit
Mouse
Alienware TactX™️ Mouse edit
Hardware Support Services
4yr InHome Service After Remote Diagnosis+ MyTechTeam edit

OTHER OPTIONS


Driver
None edit
Adobe Reader Software
Adobe Acrobat Reader edit

ENTERTAINMENT


Dell Printers
None edit
Bundle
Microsoft Office Professional, English edit
Security Software
McAfee®️ VirusScan Plus – 36-Month Subscription (English) edit
Datasafe
Dell Online Backup 100GB for 1 year edit
Dell On Call
Dell On Call 13 Month includes 30 Day Unlimited +1 Yr 5 Incidents edit

SOFTWARE & ACCESSORIES


AlienFX
AlienFX Color, Mars Red edit
Avatar
Alien Cyborg edit
Wallpaper
Alien Cyborg edit
Gear Store
None edit
Factory Installed Software
Steam with Portal (for download) edit
Adobe Editing Software
None edit
Gaming Accessories
None edit
Gaming Software
None edit
Automatic Updates
Automatic Updates: Enabled edit
PC Tune Up (Services Owned)
None
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:33 pm

du har jo bare kopieret og sat det bedste man kan ved det link som jokken gav eller hvem det så en var.
Du har ikke en gang skrevet en pris Cool
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Evildoom4
Huntress
Huntress
TaCo]Evildoom4



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 2:06 pm

TaCo]M.R. skrev:
du har jo bare kopieret og sat det bedste man kan ved det link som jokken gav eller hvem det så en var.
Du har ikke en gang skrevet en pris Cool

Men er det en god computer?!?! Very Happy Ved ikk en skid om computere! de skal bare virke Very Happy så er jeg tilfreds Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: tips om Nice Computer, mus, højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:38 pm

Er rigtig skuffet over, at der er ingen der har skrevet; ''Hvorfor køber du ikke bare dOtArDo's gamle sæd computer for en flad tyver''? XD
__________
Hvis der er nogen der er TaCo,
er det dOtArDo!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 4:37 pm

Altså, det er en Alienware computer, Evildoom.

Alle Alienware er gode.

Desuden har jeg linket til den.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]spike
Treant
Treant
TaCo]spike



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:13 pm

køb en på mm-vision, da du betaler for meget for mærket på alienware's.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99108&type=pcsystem
og der har du en sindsyg computer med alt det som du skal bruge de næste 4 år. Hvis du opgraderer den fuldt, bliver dem helt sindsyg, og ja den er klart på højde med en alienware, og vil på nogle områder slå den. Den kræver dog at du køber eget styre system. endnu et plus er at du kan hente den i deres butik i roskilde
Tilbage til toppen Go down
TaCo]spike
Treant
Treant
TaCo]spike



tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitimeTors Dec 10, 2009 9:25 pm

Jeg står nu mellem disse 3 valg.
jeg tror det bliver en af de 2 øverste, men de er alle ekstremt spændende tror jeg hvad vil i sige

Den muslimske og kristne konflikt der altid har været imellem os.
Palæstina og Israel
ETA
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Empty
IndlægEmne: Sv: tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs   tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tips om Nice Computer , mus , højtaler ovs
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» LADDER TRÆNING
» ZTYLEZ IS FUCKING BACK!
» Dota CW Setup!
» Nice TaCo Pics :)
» Dota + VT = Nice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: