Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LoL - League of Legends

Go down 
+4
TaCo]Ztylez
TaCo]Cr4zyX
TaCo]M.R.
TaCo]Rex
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 11:22 pm

Jamen jeg er blevet inviteret til LoL - League of Legends Closed Beta Test.

Det skulle være en ny version af DotA, lidt ligesom HoN.

Man kan læse alt om de på hjemmesiden http://www.lol-europe.com

Man skulle ikke tro jeg skulle tilmelde mig en Closed Beta til et spil der minder om DotA vel? Men nu har jeg gjort det og vil se hvad det er. Så kan det være jeg lære at spille DotA samtidigt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 9:42 am

LoL ligner et eller andet tegneserie fis.. Ligner en eller anden japaner som har kedet sig for meget.. Razz
That was just my opinion about LoL. Synes nærmest at det virker som om de tager dota hen i et børne stadie, med pokemon heroes..
HoN, er klart federe Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 10:28 pm

LoL er da klart det fedeste? Men kun når man er til LAN!
har dog ikke prøvet HoN s:
Men Ztylez siger, at LoL er bedre, så det stoler jeg på ^^
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 11:06 pm

Hvor mange her i TaCo spiller LoL?
Hvis man ikke gør, kan man installere det gratis ved at klikke her!
Det minder meget om dota, og hotkeys er uanset hvilken hero du er: Q W E R B A S !!

Jeg syntes at det er lige så fedt som dota, men da jeg er den eneste som spiller det, sammen med Ztylez og Berserker (begge med i TaCo) er det ikke så fedt.. Så kunne man ikke lige få et par stykker ekstra med, men ikke flere end at det går ud over jeres spil i clan TaCo! Wink
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 12:35 am

Jeg kom desværre ikke igang med det på Open Beta og da den eneste computer jeg gider spille det på er min brors kan jeg ikke rigtig xD, men ville ellers gerne
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 12:51 am

Altså er det fordi du mangler account?
Jeg har en i overskud, men pw er jeg usikker på.. xD

Ellers har TaCo]Ztylez også 5 accounts ^^
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:19 pm

Jeg har skam en account, har bare ikke lige fået det installeret
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:35 pm

Er det så fordi, at du tror du er for low lvl, med din summonor? Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:02 pm

Dem som siger League of legends sux, siger samtidig at Icefrog er noob?
Icefrog er underligt nok med til at lave league of legends, da han er blevet bedt om at hjælpe da GoA/Riot ikke har så meget forstand på Mobas (Multiplayer online battle arenas).
League of legends er bedre på mange måder og bliver hele tiden opdateret. der er dog stadig nogle bugs som de fixer hen af vejen. League of legends fordele: guld for assist og et meget federe gameplay, High graphic (kan komme op på Very high.) en "Shop" hvor du ka købe skins til de foskellige heroes, f.eks. Annie en lille pige pyroman, som kan få et skin så istedet for at være pink bliver hun en "Goth." Spillet er basseret på DotA og med hjælp fra icefrog ligger det på en høj plads af de spil som bliver et hit for dem har spillet dota. Spille er extremt godt og spiller det sammen med 2 fra clanen (Berserker og Cr4zyX.) det jeg syntes der er bedst er nok, de levels man kan få til sin såkaldte "Summoner" man kan komme i lvl 30 og for hvert level får man et mastery point og et rune slot. Runes giver forskellige ting, nogle giver højere Crit chance og andre giver mere mana regen og sådan. så er der masteries, der er 3 forskellige skill trees: Offensive, Defencive og Utility. Offencive er hovedsageligt baseret på Crit, Mere DMG, og extra guld og sådan noget. Defencive er mere det med mere HP, mindre DMG taken og sådan. Mens utility er cooldown reduce, mana regen, mere skade på magier mindre spawn time. det gør at spillet er sjovere fordi man kæmper en kamp om at havde det højeste level. også er der jo også Win/Lose/Left scorene. for hvert game du spiller for du et point i en af de 3 ting, men hvis jeg f.eks. gå ind på Skinkelynet's profil kan jeg kune se hans Wins og Lefts, men så kan du også se om det er en man gider og spille med i fremtiden. Det fede er nok alle de forskellige muligheder der er i LoL. Efter den update der lige har været er det blevet meget sejere. efter hver "Match" kan du se de forskellige spilleres score, og Teamets score. Der er en lille chat i siden hvor du kan skrive med dem du lige har spillet mod så hvis der var en som spillede godt kan du ansøge om venskab. Friendlisten er også en hel del bedre end den i wc3. her kan du invite direkte til et Arranged Team game. du kan skrive "Push-up Messages" til dem med det samme.

League of Legends er meget bedre i dete hele. (syntes jeg)
Men dem som siger at LoL er lidt for tegneserie agtigt. Så er det meningen og hvad syntes i så selv at Wc3 er? en virkelig verden.

-TaCo]Ztylez
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:21 pm

Godt sagt qx

Og hvis man er bange for at komme for sent i gang, så skal i bare vide, at når der kommer ny patch, kommer alle "Summonors" i lvl 1 igen Wink
Så hvis man lige var kommet lvl 26 (eksempel!) er det nok lidt provo, at man kommer i lvl 1 igen efter den nye patch, men hvis man har mega mange leaves (jeg skal ikk snakke for højt hahahaha) bliver de også resettet!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:30 pm

[quote="men hvis man har mega mange leaves (jeg skal ikk snakke for højt hahahaha) bliver de også resettet![/quote]
ja du har jo mange leaves Very Happy ihvertfald før updaten.. xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:32 pm

Fail på dit Quote xD
Men ja, jeg havde nok dobbelt så mange leaves, som defeats ^^
Eller jeg tabte ikk så meget, for jeg var über pro!!
Men nu er de andre blevet bedre 8-(
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 11:38 pm

Nu er jeg jo begyndt at spille LoL, og må indrømme at det er genialt.

Det kan godt være grafikken er useless, men jeg synes det har sin egen charme og morskab.

Gameplay er top nice, meget mere intensivt en DotA tbh. Gamet går ikke så meget ud på at farme, som det gør at spille offensivt, og det kan jeg rigtigt godt lide.

Min ynglings heroes er Rammus og Ryze.

Dør oftest 0-1 gang i løbet af et game, og ender med 20+ kills, og en Legendary steak der for længst burde have været endt Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 11:47 pm

Nice ;D
btw hvad hedder din summonor??
Rammus - god stil, den er ikk så nem!
Tror ikk jeg vil kunne få mega nice score med den hero Wink

hvis du vil, så add mig!
LegendarY
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:14 am

Min summoner hedder AllanDaOwnZor Wink
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:18 am

Mit summonernavn er ImDaOwnZor :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:52 am

Lol jeg havde ikk regnet med, at du spillede det? xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 3:01 pm

Jeg er gal til det dude Wink
Ej, Danishdoom og jeg har bare for fun gamet det :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:59 pm

Er jeg den eneste der har probs med den nye update til LoL?? :O
Jeg får error når jeg vil update s:
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:41 pm

Mit kører fint Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 11:21 pm

Håber ikk det er min comp Sad
Så flamer jeg lige så hårdt som miller (åbenbart) gør!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:35 pm

Jokken og danish i er på i morgen så spiller i med mig berserker og crazyx Very Happy.
så ska i se Tha Pros.
name: w3zc
Berserker: Berserker
Crazyx: Legendary
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
= pro
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:11 pm

TaCo]Ztylez skrev:
Jokken og danish i er på i morgen så spiller i med mig berserker og crazyx Very Happy.
så ska i se Tha Pros.
name: w3zc
Berserker: Berserker
Crazyx: Legendary
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
mig: w3zc
= pro

Du har ikke tid i dag? x)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:03 pm

jo self men skal til Lan
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:05 pm

Troede du!
Mit LoL er fuck'd!
Jeg kan ikke update s:
Når jeg skal copy der (gør den automatisk men w/e) siger den: This application has had an error! Please restart it..
lorte comp ftw -.-'

Desuden kan både mig og Ztylez feede.. Ztylez gør det dog oftere end mig xD
Spørg selv Berserker.. Wink


Sidst rettet af TaCo]Cr4zyX Fre Nov 20, 2009 12:20 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Manglede lige noget xD)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LoL - League of Legends Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LoL - League of Legends
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Pick League !
» Dota League Cup
» Pick-League Stand-In
» TaCo League: WoW Arena
» Pick League Stand In!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Andre spil-
Gå til: