Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 8:10 pm

Hey hey alle.

Jeg har tænkt mig at vi tildmelder et WoW Arena Pro Team til ArenaWoW\'s Official Tournement (October)

Jeg skriver nu, mens de finder ud af tidspunkt og dato, så vi kan lave et hold der kan stå klar sammen med mig.

De ting jeg kræver for at i spiller med er følgene:

WoW Arena 3.2b - Stable Version (DL på ArenaWoW\'s officielle hjemmeside i øverste hørjer hjørne. Link: http://www.arenawow.net)
Garena (DL link: http://www.garena.com)
Ventrilo (DL link: http://www.ventrilo.com (nyeste version))
Microfon
God connection
Have skills (og jeg mener SKILLS) i WoW Arena

Jeg skal havde ad vide hvad class i spiller.

Det er en 3v3 turnering, så der vil KUN være plads til 3 (mig plus 2 til)

Vis der kommer flere end 2 tilmeldinger så vil jeg lave 1v1 kampe mod de tilmeldte. De 2 som vinder flest ud a 8 runder bliver taget med på holdet.

Af de tilmeldte vis der er eks. 4 der laver lige god score vil jeg give første priotet til Shamans og/eller gruppe medlemmer af WoW Arena gruppen.

Jeg vil holde mig opdateret på ArenaWoW og vil lave en quote og et link så snart der vil være noget.

Alle tilmeldte SKAL komme med et forslag på et holdnavn.

Her er tiden i vores tidszone:
http://www.timeanddate.com/worldclock/fullscreen.html?n=69#

Her er tiden i deres tidzone:
http://www.timeanddate.com/worldclock/fullscreen.html?n=230

Vi SKAL være der til tiden og da de spiller i en anden tidszone vil jeg komme med et tidspunkt i deres og i vores. Derefter kan i selv tjekke de 2 ure.

Når jeg ved datoen til jeg lave en Countdown både i deres og i vores tidszone.

Tilmeldte spillere og deres Team Navne forslag:
TaCo]Crotalus - Team TaCo's
TaCo]Jokken - Clan TaCo] WoW/Arena Cw Team
TaCo]Danishdoom - TaCo's with Skills (TwS)
TaCo]Miller - TaCo

MvH TaCo]Crotalus


Sidst rettet af TaCo]Crotalus Man Sep 28, 2009 10:46 pm, rettet i alt 5 gange (Reason for editing : Ny stable version)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: RE: WoW Arena Team   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 8:46 pm

Hej Crotalus.

Dejligt og se, at du er tilbage in action. Der var en periode hvor jeg havde et trip på WoW-Arena hvor jeg blandt andet var med til prøve at sætte en CW team op. Dette lykkes ikke da jeg begyndte at spille DotA, og det glæder mig derfor at du har taget tråden op igen og nu vil sætte dette arrangement op.

Jeg har ikke spillet WoW Arena i et stykke tid, men da jeg spillede (2n2) var jeg og min mate næsten uslåede. Har helt lyst til at begynde at game det igen, og derfor;

Jeg har alle req's du skriver angående VT, Garena, Microfon, God Connection. Mht. Skillz kan jeg hurtigt improve mit game, så det kommer på et relativt højt niveau igen.

Clan TaCo WoW/Arena Cw Team.

Du har min fulde opbakning omkring dette projekt.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 8:53 pm

Hej Jokken.

Bare lige et hurtigt spørgsmål:

Er Clan TaCo] WoW/Arena Cw Team dit team navn forslag?

MvH TaCo]Crotalus
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:57 pm

Det er helt korrekt ja (;
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 3:44 pm

Jeg synes også det kunne være utroligt nice, og opfylder alle krav.
Det var Jokken jeg spillede med, og vi spillede en uslåelig Prot Pala + Balance druid, ja.

En liste over alle classes jeg spiller RIGTIGT godt:

Balance Druid ++++++++++
Frost Mage ++++
Resto Druid +++++++
Arms Warrior ++++
Blood Death Knight +++
Discipline Priest +++++++

En liste over alle classes jeg spiller KNAP så godt:

Alle Rogue Classes -----
Feral Druid ---
Protection Warrior --

Alle andre hero's spiller jeg acceptabelt Smile.
Skriv på msn: brokbeatzproductions@hotmail.com eller ingame TaCo]DanishdOOm Smile.

Mvh, Emil.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 6:32 pm

Jep du opfylder alle krav, untaget 1.

Hvad navn syntes du vi skal havde?

Du vil blive sat på listen over de tilmeldte så snart jeg har et forslag på et holdnavn.

Har glemt at sige at man kan godt stemme på samma navn så så skal man bare sige det.

MvH TaCo]Crotalus
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:58 pm

TwS - TaCo's with Skills Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:10 pm

Hey igen.

Vi har nu 3 tilmeldte (Mig, Jokken og Danishdoom).

Jeg vil lukke tilmeldingerne Søndag d. 27.

Turneringen vil foregå over Garena (Til dem der ikke ved hvad Garena er, er det et program der kan køre online spil over Lan.) i North Amarica WoW Arena Room 01.

Husk at tilmelde jer alle der vil, bare husk at havde lidt skills.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 8:55 pm

jeg er med xD var go til gamle versioner
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:14 pm

Som jeg har sagt til alle andre der gerne vil være med: Kom med et forslag til et holdnavn...
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 8:30 am

hmm lad mig se.....

TaCo????? xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:32 am

Kald den
WoW TaCo Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 10:51 am

Sidste dag for tilmeldingerne.

Vi har nu 4 tilmeldte og vil meget gerne havde 1 til med, da det altid er godt med Backups.

Jeg vil teste de tilmeldte i WoW Arena 3.2b (da det er bottens version) så skaf den hurtigt.

Alle spillere vil blive testet i løbet af de sidste dage i September (28 september - 30 september)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 8:42 am

Vi har nu alle tilmeldte.

Der er blevet lavet en afstemning for et hold navn. Alle er velkomne til at stemme.

Vi har fundet vores spillere:

TaCo]Crotalus (Captain)
TaCo]Jokken
TaCo]DanishDoom

Backup:
TaCo]Miller

Til dig TaCo]Miller:
Du er blevet valgt som Backup da jeg har spillet sammen med Jokken og DanishDoom til en af de forige turneringer. Håber det er ok med dig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Empty
IndlægEmne: Sv: ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)   ArenaWoW Official Monthly Tournement (October) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» WoW Arena til TaCo]Tournement

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: WoW Arena-
Gå til: