Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Chat-Box? Hot'Not!

Go down 
+3
TaCo]VuuV
TaCo]KrypeR
TaCo]bAMstrike
7 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 3:44 pm

Så er der jo et forum oppe, nej hvor er det dejligt! Nåh.. Men jeg tænkte på om vi ikke kunne få sat en Chat-Box ind? Den er lidt ligesom vores Wc3 channel, altså hvor man chatter.

Hvis nu lige en admin kigger, så kan man få en på linket her;
http://cbox.ws/?r=4-3629779

Syntes bare det kunne være nice at have sådan en her! Bare et forslag til forbedring fra min side !
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 5:57 pm

TaCo]bAMstrike skrev:
Så er der jo et forum oppe, nej hvor er det dejligt! Nåh.. Men jeg tænkte på om vi ikke kunne få sat en Chat-Box ind? Den er lidt ligesom vores Wc3 channel, altså hvor man chatter.

Hvis nu lige en admin kigger, så kan man få en på linket her;
http://cbox.ws/?r=4-3629779

Syntes bare det kunne være nice at have sådan en her! Bare et forslag til forbedring fra min side !

Når du siger Chat-Box, tænker du så ligesom på en mIRC server eller ligesom den vi havde fra den anden hjemmeside?.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 6:22 pm

Blah blah, nu er jeg lidt btard, så jeg ved ikke hvad mIRC er xD Eller kan sikkert godt huske det. Men snakker altså bare en box man kan sætte ind, og skrive lidt i den engang imellem. ^_^

Og måske skal vi også have Ventrilo delicate server? (Gratis snakke teamspeak ting til jer der ikke ved det) Syntes bare det er lettere end skype Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 6:28 pm

Vi har Ventrilo server. d;
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 6:30 pm

Jamen så få da for helvede skrevet den ind et sted xD !
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 6:34 pm

Kan ikke huske den rofl.. Men tror vi skal have ny server op eller noget. Men er ikke sikker.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 12:16 pm

TaCo]KrypeR skrev:
Kan ikke huske den rofl.. Men tror vi skal have ny server op eller noget. Men er ikke sikker.

Bah vi burde få en mIRC server op. Er alligevel online 24/7 og det ville også giver god adgang til CW's og møde andre spillere på fx #dota.cw, #dota.dk og #pickupmates, hvor der er mange gode spillere (:
Tilbage til toppen Go down
TaCo]spike
Treant
Treant
TaCo]spike



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeOns Dec 31, 2008 2:19 pm

vi har en ventrillo

se hvad chris skrev på det gamle forum Razz

Chri[sS] skrev:
Den VT server vi bruger pt er

vt.cs-hosting.dk
12084
EaTT


Det er en VT vi har fået af AGI-LaMie
som er EaTT's helt egen server Smile

versionen er Ventrilo 3.01.

mere kan jeg ikke hjælpe, da jeg ikke selv har det på min com Razz intet headset
Tilbage til toppen Go down
TaCo]ZlaZ
Huntress
Huntress
TaCo]ZlaZ



Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Ventrilo..   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 6:35 pm

Jah .. Det der fik jeg nada ud af ...
Ellers tak Spike Smile, hvis der er andre vil jeg gerne have lidt hjælp.

Mange tak herfra Smile


________________________________________________________________________________________________________________________
TaCo]Zlaz
Love me / Hate Me
Chose Yourself
Coz i Dont give
A SHIT !
Tilbage til toppen Go down
TaCo]SeAFoXeN
Archer
Archer




Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 12:08 pm

Man kan da bare prøve at sætte en chatbox op. Efter mig erfaring er det rigeligt med en Clan channel i spillet (Clan TaCo) og en VT server
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: chat-box? hot'not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:30 pm

Enig med SeAFoXeN. Hvis alle har vt, går det nok uden Razz. Kræver jo kun headset og en internet forbindelse, så slipper man da også for at skrive. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Chat-Box? Hot'Not! Empty
IndlægEmne: Sv: Chat-Box? Hot'Not!   Chat-Box? Hot'Not! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Chat-Box? Hot'Not!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [HOST GUIDE] Lær hurtig at adminstrere games i spillets chat (Part 2/3)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: