Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forslag til TaCo]Host.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: Forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:09 pm

Jeg har tænkt på, at pga. der kan ske problemer med at finde sin bane, om at loadnavnet kunne ændre til forbogstaverne, f.eks.
!load DA (DotA Allstars).

Ellers kunne man også på den mere bæsverlige måde skrive hele gamenavnet uden mellemrum ved load, f.eks !lload DotAAllstars.

Er min ide værd og støtte?

-ReTaRdO AkA DoTaRdO.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:53 pm

Hvis det er en bane du er meget glad for, vil du auto komme til at huske load navnet.
Og de fleste games har også forbogstaverne, JTT (jungle troll tribes) AAA (angel arena).

At skrive !load dota (Som det bliver kaldt), er vel ikke besværligt?

Og hvis det skulle hedde dotaalstars. Så skulle andre til at skrive !load vamparismfirespeedremixversion3.93
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: Forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 7:40 pm

Det da trodsalt bedre end at lukke wc3 ned, og gå ind på forum for at se gamename ved !load? Og jeg mener ikke man skal skrive versionerne ned, da man ikke skal have to forskellige versioner af en game.

-ReTaRdO AkA DoTaRdO
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitimeTors Aug 20, 2009 9:17 pm

Du kan ordne det ved blot Alt+Tab.
Eller windows knappen.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:08 pm

Ja jeg ved det, men da min pc er pænt langsom, vil det gå adskillige minutter før det sker.

Synes selv min ide burde være det værd scratch

-ReTaRdO AkA DoTaRdO
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til TaCo]Host. Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til TaCo]Host.   Forslag til TaCo]Host. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til TaCo]Host.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Idé til TaCo]Host
» TaCo]Host er tilbage!
» TaCo]Host broken
» Jeg har brug for hjælp med TaCo]Host!
» TaCo]Host - Brugere

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: