Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 TaCo vs TaCo / TaCo aften

Go down 
+2
Taco]MM
TaCo]TykkeDyr
6 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]TykkeDyr
Wisp
Wisp
TaCo]TykkeDyr



TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 10:49 am

Jeg ved ikke om det allerede eksitere i TaCo

Jeg tænkte på at vi kunne finde en dag på ugen på et bestem tidspunkt hvor vi siger, her logger man på og så spiller vi internt. ligesom man går fodbold. Tænkte ikke det skulle være hele klanen, men helst mindst 10.

Ville lige høre om der var nogle der var med på ideen.


Sidst rettet af TaCo]TykkeDyr Søn Jul 19, 2009 4:59 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Taco]MM
Wisp
Wisp




TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 12:56 pm

GOD IDÉ !!!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Evildoom4
Huntress
Huntress
TaCo]Evildoom4



TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 4:39 pm

Im in! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeSøn Jul 19, 2009 8:20 pm

der er ingen speciel aften men nogle gange er der Inhouse ja
Tilbage til toppen Go down
TaCo]TykkeDyr
Wisp
Wisp
TaCo]TykkeDyr



TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:41 pm

Det ser ikke ud til det bliver til noget med mindre der er flere der skriver her inde.
Men jeg håber der er flere der skriver når de kommer hjem fra ferie.
Tilbage til toppen Go down
RidderRodeHoved
Wisp
Wisp




TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 1:35 am

Bare roam i channel om aftenen, vi kører somregel et par IH games uanset om vi er ti eller ej (:
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 12:55 pm

Vi kan sagtens prøve at få lavet en gaming dag, men det kræver at der fastlægges et tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Taco]MM
Wisp
Wisp




TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 11:39 pm

WBeMe og jeg kommer nok til at spille noget lørdag dag/aften. Hvis andre er klar er vi på med TaCo]WBeMe og TaCo]MM. Vi vil gerne IH 5v5 men endnu bedre hvis 3 af jer som har et nice højt dota lvl er med på at spille noget 5v5 mod andre teams vi kan finde - kan evt skrive til teams over dl hvis vi er 5 som er klar. Kunne være nice med chris + vuuv + ?... WBeMe har ts og jeg sidder ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





TaCo vs TaCo / TaCo aften Empty
IndlægEmne: Sv: TaCo vs TaCo / TaCo aften   TaCo vs TaCo / TaCo aften Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
TaCo vs TaCo / TaCo aften
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sketchmaster ! I Aften!
» TaCo Pic'zz
» TaCo vs GoD
» Ros til jer TaCo'z
» DdH vs TaCo [Fight 2]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Andre CW's-
Gå til: