Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ang. sidste shaman plads

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Ang. sidste shaman plads Empty
IndlægEmne: Ang. sidste shaman plads   Ang. sidste shaman plads Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 9:44 am

Kære chieftain og shamans

Jeg skriver denne tread, da jeg er ked af at se, at I har lukket for yderligere shaman ansøgninger.
Nu har jeg være i clanen et stykke tid og mener nemlig selv, at jeg kan gøre en stor forskel for clanen ved at yde en hel del af min fritid til dennes formål.
Jeg er som skrevet tidligere en af de gamle spillere tilbage fra 1,14 (dengang der var noget ved at være rank 20+) og har derfor en masse kenskab om at føre en clan igennem på en odentlig måde. Jeg har tidligere - dengang jeg spillede clan ligaer mm. - være med i flere af Danmarks førende claner og har også førhen haft chieftain/shaman positioner.
Desuden lever jeg op til stort set alle jeres krav til en shaman optagelse (undtagen MSN mobil - men SMS er opfundet?), og håber I vil tage i betragtning, at jeg er 20 år, og rent faktisk vil engagere mig mht., at gøre clanen endnu bedre både for vores medlemmer men også for gæster og konkurrenter.
Dertil vil jeg gerne påtage mig ansvaret, hvis det skulle komme så vidt, at stå for clanens rank games, melee CW's etc., da det egentlig er det eneste, jeg synes den mangler. Nu ved jeg godt vi hovedsagelig er en DotA clan, men det gør vel ikke noget at pryde vores appel.

Med venlig hilsen
- Julian G. Bianchi
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Ang. sidste shaman plads Empty
IndlægEmne: Sv: Ang. sidste shaman plads   Ang. sidste shaman plads Icon_minitimeFre Jul 17, 2009 3:02 pm

Hey Joker - og andre Shaman interesserede.

Vi vil efter sommerferien søge en ny shaman igen (engang i august).
- Samt have en form for afstemning om ledelsen pt.
Mht. om det kører som det skal, eller om vi skal have noget udskiftning i toppen a clanen.

Så det er bare at holde sig til her på forum, og se når ansøgningerne åbnes.
- For selfølgelig skal vi have en ekstra shaman, det kræver bare at i beholder interessen for det.
Tilbage til toppen Go down
 
Ang. sidste shaman plads
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fratrædelse af Shaman Post

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: