Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 DotA for noobs

Go down 
+3
TaCo]Miller
TaCo]VuuV
TaCo]Rex
7 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



DotA for noobs Empty
IndlægEmne: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 11:08 am

Hej.

Jeg ville meget gerne lære at spille DotA så tænkte på on der var nogle der kunne stå for et spil for clanens DotA noobs.

MvH TaCo]Crotalus
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Selvfølgelig   DotA for noobs Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 4:40 pm

Jeg vil da gerne bistår dig (: bare skriv til mig, nickname er VuuV på Bnet. Er på hver dag, så det burde ikke være svært at finde mig (:!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeFre Feb 06, 2009 8:22 pm

hvis det skulle være kunne vi vel sagtens lave en form for "trænings lejr" i dota
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mark
Shaman
Shaman
TaCo]Mark



DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeFre Feb 20, 2009 1:20 am

Vi må bare lave nogle flere priv dota, så for folk der vil lære det har muligheden for det.

Alle kan jo blive bedre Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeMan Mar 09, 2009 9:33 pm

Jeg vil sq gerne være med xD Jeg er jo meget okay til public, men jeg kan slet ikke clan games, og det er jo noget skidt ;D
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 1:06 am

TaCo]bAMstrike skrev:
Jeg vil sq gerne være med xD Jeg er jo meget okay til public, men jeg kan slet ikke clan games, og det er jo noget skidt ;D

bare lær at tage ordre, kende din rolle i spillet, og hvilke items der er godt for holdet ^^
Tilbage til toppen Go down
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 1:24 am

TaCo]Denni[sS] skrev:
TaCo]bAMstrike skrev:
Jeg vil sq gerne være med xD Jeg er jo meget okay til public, men jeg kan slet ikke clan games, og det er jo noget skidt ;D

bare lær at tage ordre, kende din rolle i spillet, og hvilke items der er godt for holdet ^^

Det er du jo ekspert i Miller Very Happy !
Tilbage til toppen Go down
taco]star
Dryad
Dryad




DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 12:21 am

manish gupta skrev:
TaCo]Denni[sS] skrev:
TaCo]bAMstrike skrev:
Jeg vil sq gerne være med xD Jeg er jo meget okay til public, men jeg kan slet ikke clan games, og det er jo noget skidt ;D


bare lær at tage ordre, kende din rolle i spillet, og hvilke items der er godt for holdet ^^


Det er du jo ekspert i Miller Very Happy !


hva er det en leg om at skrive skrev mange gange eller hva? :O

desuden tækte jeg på om ikk noobsne kunne spille mod hindanen og så ku 2 pros sidde i observer mde og guide dem til hvad der er godt og smart og på den måde lære at blive "pros" bare et foreslag Smile
Tilbage til toppen Go down
taco]star
Dryad
Dryad




DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitimeOns Mar 25, 2009 12:24 am

Manish Gupta skrev:
TaCo]Denni[sS] skrev:
TaCo]bAMstrike skrev:
Jeg vil sq gerne være med xD Jeg er jo meget okay til public, men jeg kan slet ikke clan games, og det er jo noget skidt ;D

bare lær at tage ordre, kende din rolle i spillet, og hvilke items der er godt for holdet ^^

Det er du jo ekspert i Miller Very Happy !



hva er det en leg om at skrive skrev mange gange eller hva? :O

desuden tækte jeg på om ikk noobsne kunne spille mod hindanen og så ku 2 pros sidde i observer mde og guide dem til hvad der er godt og smart og på den måde lære at blive "pros" bare et foreslag Smile

RETTET*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DotA for noobs Empty
IndlægEmne: Sv: DotA for noobs   DotA for noobs Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
DotA for noobs
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Internet Spil
» Dota 6.60!
» Dota + VT = Nice
» Dota træning
» Dota Icons

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: DotA-
Gå til: