Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Footmen Frenzy Team!

Go down 
ForfatterBesked
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Footmen Frenzy Team! Empty
IndlægEmne: Footmen Frenzy Team!   Footmen Frenzy Team! Icon_minitimeFre Mar 13, 2009 8:56 pm

Hey guys ;b Jeg tænkte på, at nu har vi nogen der spiller WoW Arena, nogen der gamer DotA (Juhuu!). Så jeg tænkte om der er nogen som der spiller banen Footmen Frenzy!
_______________________________________________________________________________________
Til dem der ikke gør, er det et game hvor der er 3 på hvert hold. Du starter med 2000gold og vælger at pick'e en hero fra en af de 3-5 forskellige tarvens, eller du lader vær. Du har en "base" i SW, NW, SE eller NE hjørnet, hvor der automatisk spawner Footmen's. Det er den såkaldte "tier 0" som alle starter med. Du skal bruge dine "Footy's" og din pickede, eller random hero* til at dræbe andre Footy's og heros. Du får guld for disse kills. Du kan købe nogen set items i nogen versioner, som gør din hero bedre, eller bare nogen items til der gør din hero bedre gennerelt (Normale items uden noget combine). Du kan også opgradere din Tier 0 til Tier 1*** som koster 1000 gold (Som jeg husker det). Næste tier koster 1400gold, altså Tier 2. 2000gold gold for tier 3, og til sidst 4000gold for tier 4. I nogen versioner findes der en Tier 5, eller Dark Tier som koster 5000 eller 12000gold.
Så er det bare game to the win!

(*) Random hero koster det samme som en normal hero** fra en tarven altså 1900gold. Men du started med en Jaood's Amulet of Power eller noget i den stil. Den giver (så vidt jeg husker) 150 eller 175hp, og 100 mana. Så starter du også med Boots of Speed, som er ganske usefull i det her game.
(**) Normale hero's koster 1900 gold, men i nogen versioner koster hero'en "Death Sheep" eller "Avalanchale" (Kan ikke huske hvordan det staves) 2000gold
(***) Tier 1 er et valg efter din side. Du kan vælge en race som står mellem Undead, Orc, Human eller Nightelf. Undead started med Ghouls, Human med Rifflemen, Orc med Grunts og Nightelf's med Archers. Så bliver dine creeps, stadig kaldet "Foots" eller "Footy's" lige meget hvilken race de er, opgraderede alt efter hvilken tier du vælger.
_______________________________________________________________________________________

Jeg opfatter mig selv som en god spiller, og jeg vinder de fleste games jeg spiller i lobby (90% mindst). Jeg er dog ikke kendt med tuneringer eller ligaer. Men jeg er sikker på at jeg vi spillere, som vil spille Footy (Hvis der er nogen) kan finde ud af noget, og at vi kan få tilmældt os en liga eller noget. Så skriv en reply hvis du har lyst!
Tilbage til toppen Go down
 
Footmen Frenzy Team!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Trænings-dag for PL.
» WoW Arena Team
» Team navn
» cw team ansøgning
» CW Team i Ladder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: