Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 AKTIV TACO DAG !

Go down 
+3
Manish Gupta
TaCo]bAMstrike
TaCo]Chris
7 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 3:27 pm

Lørdag den 28 afholdes der Aktiv TaCo . 28 marts 2009 fra kl 14 til 15 - dag.

Dagen går ud på at se hvor aktiv vi kan få Clan TaCo - mht. Channel. Ventrilo og Forum!

Vær derfor til stede i channel Clan TaCo, Ventrilo og Online på forum (lige her hvor du er nu Smile)
Hvor vi gerne skulle opnå;
Fyldt channel (40 personer)!
30 online på forum!

20 på Ventrilo!

Kl 15 - når Aktiv TaCo dag er slut - Vil der blive hostet en masse spil for alle deltagere.

Vi får forhåbentligt en masse sjove spil - som alle kan lide!

Der vil blive spil for enhver smag - så som Dota - TD/Maul - Sheep/Kodo tag - WOW Arena - Uther Party - Escape/Maze - og mange andre slags baner!

ALLE Der kan hoste (gælder ikke med host bot), skriv lige hvilke baner i kunne tænke jer at hoste på ATD (Aktiv TaCo Dag). Så vi kan få et overblik over hvilke maps der vil blive createt.
Hvis en bane kunne være sjov at blive spillet - så send den enten til en af reply hostne, eller post en komment til TaCo]Host maps upload.


Håber dette bliver en kæmpe succes som kan give os et stærkere Clan-sammenhold, et vink ud til andre Wc3 spillere, at Clan TaCo er mega aktiv, en masse nye venskaber og meget andet godt!

VI SES TIL - AKTIV TACO DAG - Lørdag den. 28 marts 2009 fra kl 14 til 15


Sidst rettet af TaCo]Chris Tirs Mar 24, 2009 12:40 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 4:27 pm

Jeg kan hoste, og jeg kunne godt tænke mig at hoste...
Noget Uther Party, LoaP(Måske, bliver lidt kedeligt kan jeg tænke i længden), Wintermaul, Marvel TD og nogen andre måske.

Mine games har dog også nogen dårlige sider affraid

De er laggy nogen gange lol!
Tilbage til toppen Go down
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 4:33 pm

Genialt initiativ!

Glæder mig allerede Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeSøn Mar 01, 2009 6:40 pm

Jeg kan sagtens hoste.

Fortæl mig hvilke baner der skal downloades og jeg dowloader dem.

Jeg har WoW Arena, Fantasy Life, en enkelt DotA, Angel Arena, en masse LoaP, Card Shuffle, WC3 Card Game, Escape Builder, Impossible Bosses, forskellige TD/Mauls og en hel masse andre Random (crap) baner.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 6:33 pm

De ser ud til at jeg ikke er hjemme den dag. Skal til SFU's introkursus for nye SFU'er. Så jeg vil ikke være der til at hoste, men min lillebror (TaCo]Cuebix) kan måske være online den dag. Så skal jeg nok lære ham at hoste med VCK og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeTirs Mar 03, 2009 9:52 pm

TaCo]Crotalus skrev:
De ser ud til at jeg ikke er hjemme den dag. Skal til SFU's introkursus for nye SFU'er. Så jeg vil ikke være der til at hoste, men min lillebror (TaCo]Cuebix) kan måske være online den dag. Så skal jeg nok lære ham at hoste med VCK og sådan noget.


jeg kan også hoste ^^
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 6:03 pm

Vær obs på at datoen er rykket 1 uge frem - fra d 21.03.09 til - 28.03.09 !!!
Tilbage til toppen Go down
Taco]Icy
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider
Taco]Icy



AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 2:25 pm

Kan nok først deltage hen ad aftenen
Tilbage til toppen Go down
TaCo]SoloLane
Archer
Archer




AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitimeFre Maj 22, 2009 4:02 am

blev det til noget? anyway så hold en (til) snart? Cool
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





AKTIV TACO DAG ! Empty
IndlægEmne: Sv: AKTIV TACO DAG !   AKTIV TACO DAG ! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
AKTIV TACO DAG !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kommer du til Aktiv TaCo DaG ?
» Aktiv TaCo Dag - Resultat
» Aktiv SOMMER
» Vigtigt For TaCo
» TaCo vs GoD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: