Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Empty
IndlægEmne: Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-   Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 12:34 am

Neeej hvor er jeg heldig, jeg er den heldigste ejer af en bærbar pc, med widescreen hd opløsning, der er bare lige et lille problem når jeg gamer wc3...
Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- 1241851836jBærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- 26764110

Uploaded with ImageShack.us
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Schriver
Druid of the Claw
Druid of the Claw




Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Empty
IndlægEmne: Sv: Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-   Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 1:02 pm

du kan vel bare ændre på wc3 opløsningen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NubieN
Archer
Archer




Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Empty
IndlægEmne: Sv: Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-   Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Icon_minitimeOns Jul 07, 2010 2:28 pm

er du gal din skærm er færdig..
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Empty
IndlægEmne: Sv: Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-   Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Icon_minitimeOns Jul 07, 2010 3:49 pm

fuck det ser nice ud Smile!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Empty
IndlægEmne: Sv: Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-   Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.- Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bærbar widescreen hd opløsning er godt mig i røven -.-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg har brug for hjælp med TaCo]Host!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: