Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kunne bruge råd

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Snubbiwow
Archer
Archer




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeTirs Feb 02, 2010 5:13 pm

hey jeg kunne godt bruge nogle gode råd til warlock selvom jeg ikke spiller det så meget men vil gerne
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Warlock Råd   kunne bruge råd Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 4:16 pm

Gå meget op i Thrust, derudover skal du have gravity+splitter, toggle splitter til den mode hvor den skyder ud til alle sider, og kast de to spells på samme tid, samme sted hen, du skal derudover have time shift og boomerang, i items skal du have boots og mask of death (life steal) Det sidste item skal være Jordan Ring, som du skal upgrade Thrust yderligere 2 gange

Det er i hvert fald min taktik, som jeg vinder på konstant
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Snubbiwow
Archer
Archer




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: takker for råd   kunne bruge råd Icon_minitimeOns Feb 03, 2010 7:14 pm

tak for rådene
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 7:07 pm

Det var skam så lidt du Wink
Men kombinationerne kræver alligevel noget øvelse, derudover anbefaler jeg dig fire spray eller drain, du bør ikke tage det tredje valg i den kolonne
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 10:09 pm

den virker kun i team ikke i ffa
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 10:42 pm

lol gu gør det så, gravity + splitter i toggled mode, owner i ffa og team games
Det kræver bare at man har styr på taktikken som er svær at spille, og at man køber de rigtige ting i den rigtige række følge. Hvilket jeg glemte at nævne til at starte med.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeTors Feb 04, 2010 11:46 pm

TaCo]FlameTwist skrev:
lol gu gør det så, gravity + splitter i toggled mode, owner i ffa og team games
Det kræver bare at man har styr på taktikken som er svær at spille, og at man køber de rigtige ting i den rigtige række følge. Hvilket jeg glemte at nævne til at starte med.
i ffa kan man man rame 1 of så er dens cd så lang så den skader ikke rigtigt + at du ikke kan pushe dem i lava men i team går de sammen så den skader rigtig meget og imens den er cd skader din team dem så synes ikke godt om den tac i ffa men i team er den god
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 1:22 pm

jo færrere du fanger inde i combi spelled, jo mere skader det, eftersom det er splitteren der giver skaden, gravity samler dem bare. splitteren laver ikke flere skud bare fordi der er flere i gravity, så jo færrere i gravity'en, jo flere splitter skud bliver man ramt af.

det er jo nok derfor man også har fireball, boomerang, thrust og drain, så du har noget at skyde med imens der er cd på combien, selvom firespray også er et meget godt valg istedet for drain, (gravity+splitter i toggled mode + firespray)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitimeFre Feb 05, 2010 4:15 pm

ja men man kan næsten ikke nakke med den der combo i ffa rabbit
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kunne bruge råd Empty
IndlægEmne: Sv: kunne bruge råd   kunne bruge råd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kunne bruge råd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Must Have Junk Topix!
» Din mor skal passe på når hun bader fordi det kunne jo være at hvalerne kom og sagde "WE ARE FAMILY"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Warlock-
Gå til: