Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil

Go down 
+2
TaCo]bAMstrike
TaCo]Rex
6 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 7:19 pm

Hey hey

Jeg er "Hardcore" Rollespiller.

Jeg ville vide om der var andre end mig som går til Live Rollespil?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 7:40 pm

Tjaa.. Hvis jeg keder mig eller ikke ligger med tømmermænd i weekenden, så tager jeg da ud og spiller noget roleplay Very Happy
=D Im fealin' neardy!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 7:56 pm

NEVER HAR PRØVET det en gang DET ER DØD KEDELIGT det er skuspil hEELLLEE tiden
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 8:08 pm

Jeg ved godt det er et såkaldt "Skuespil" hele vejen igennem, men gider du blive nakket på med stålsværd Ferey? Det kunne måske gøre spillet lidt mere realistisk for dig hvis du fik en masse kødsår

Bam når du spiller hvor gør du det så og hvad spiller du som? Er bare lidt nyskerig

Jeg spiller selv ude i Bagsværd til GERF (Gladsaxe Eventyr og Rollespils Forening) kampagnen og jeg spiller som Sergent af vores menneskeby.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 8:34 pm

Sjovt jeg ikke kan huske hvem du er Crota xD Jeg spiller også til GERF (Typisk bruger jeg lidt tid i Falkenborg, da jeg spiller lærling, så er over det hele ;D Men spiller forskelligt imellem småfolk, menneske, højelver og gobo, men lige pt. er det mennesket Very Happy) ;o Irl navn og karakter navn? Very Happy

Ferey, det er netop fedt med skuespil hvis det er det man laver til hverdag :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 8:46 pm

ja vile heller dø, ind at en lille dreng på 9 år tager en spyld og rammer dig og siger du er død :DDDDDDD har prøvet det og så sagde jeg er du dum? ka du ikke se at jeg lever hvis jeg var død så tror jeg ikke at jeg kan slå dig
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 9:27 pm

Njeahh.. Når jeg endelig slås så er det mod dem der er oppe i alderen (16+) xD Og jeg slås ikke. Det er min krop ikke bygget til.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 12:47 pm

Tja mit IRL navn er Martin Rex Andersen. De fleste der har spurgt om min alder troede jeg var mellem 15-17 år selv om jeg kun er 14 Very Happy Mit karakter navn er Crotalus Atrox. Jeg render for det meste rundt i slagkofte, læderrustning, sort skjold (med lidt guld i kanterne) og et sort sværd. Jeg render for det meste rundt i Falkenborg da jeg, til December spilgangen, blev udråbt til Sergent Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Zohne.Prof
Dryad
Dryad
TaCo]Zohne.Prof



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 2:45 pm

Org.. gaaal det er lang tid siden jeg sidst har spillet Live rollespil ;P
men havde da et sværd (wooow >.<) skjold, rustning, lædder rustning, arm beskyttere, ben beskyttere, dunk, pung og ehm.. hmm tror jeg havde bue + pile men har solgt det >.< ;P
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 10:48 pm

GJ Zohne! Sælg alt du ikke har brug for ^_^ !!!

Njeah... xD Har nok set dig :p Jeg pleger at rende rundt i en skjorte, noget pels, og en farverig jøde kalot Very Happy ! Ved ikke om du så mig sidste spilgang.. I slutningen med det sidste slag mod de grønne, satte jeg mig i en skjoldbariere midt i det hele xD !
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 11:16 pm

Hvis du render meget rundt med skjold og var i Falkenborg hver gang orkerne passerede så tror jeg du så mig. Jeg råbte som en i helvedet xD "Skjoldmur!", "Passiv Skjoldmur!" og sådan noget xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 11:28 pm

Hvad hedder du IRL og Ingame Bam?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:17 am

Tja.. Meget random :p
Lige nu spiller jeg mager (helst uden kamp hvis jeg kan xD) Ingame: Lucius Johannes Urban Benedikt.
Ellers spiller jeg småfolk tyve ting ^^
Overvejer dog at starte ny karakter som gobo shaman (Supernysgærighed<3, men jeg gider ikke spille med marskholdet xD) ! Eller som højelver adelig :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:36 am

http://picasaweb.google.dk/andreholger/20091207Billeder#5412459842860108098 Is dat you? xD (Altså ham i læder, og ikke vores fine og eneste højelever til hele GERF xD) http://picasaweb.google.dk/Kyed1203194/GERFDecember09#5412236985613395234 Jeg er gutten længest til højre :p(Jaja, lettere uheldigt billede)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 2:01 pm

Ja det er mig i læder rustningen.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:24 pm

TaCo]bAMstrike skrev:
http://picasaweb.google.dk/andreholger/20091207Billeder#5412459842860108098 Is dat you? xD (Altså ham i læder, og ikke vores fine og eneste højelever til hele GERF xD) http://picasaweb.google.dk/Kyed1203194/GERFDecember09#5412236985613395234 Jeg er gutten længest til højre :p(Jaja, lettere uheldigt billede)

Du ligner lidt en outcasted trold der skal til at bruge dit psykopat enrage-mode til at nakke dem alle.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:47 pm

Mig? xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitimeOns Dec 23, 2009 7:05 pm

Danish har ret.. Du ligner en eller anden der står og tænker: "Hvad laver jeg her?? Jeg har lyst til at dræbe en, hvis ikke jeg kommer hjem snart!" xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Empty
IndlægEmne: Sv: LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil   LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LARP (Live Action Role-Play) aka. Live Rollespil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I want to play a game with you.
» TaCo]Live.TV
» Live Streaming

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: