Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 LoL - League of Legends

Go down 
+4
TaCo]Ztylez
TaCo]Cr4zyX
TaCo]M.R.
TaCo]Rex
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 1:31 am

Forresten!
Mit LoL virker! Med hjælp fra Berserker tralala..

Men er der en bestemt måde, til at man kan få friendlist til at virke?

Hvis i kan svaret - tak!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:09 pm

GG Jokken & Danish. tak for det Free win.

Ztylez & Berserker Vs. Jokken & DanishDoom
1 - 0

Rematch?
vi er klar hver eneste dag :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 5:18 pm

Skal vi 1v1 Ztylez?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:03 pm

Ja men vil hellere 2 on 2 igen Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 4:51 pm

Jeg har downloadet spillet osv., men jeg kan ikke logge på, har prøvet med 3 accounts, og det dur stadigvæk ikke.
Hvis nogen kunne hjælpe på et tidspunkt ville det være rart.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 6:42 pm

TaCo]DoTaRdO skrev:
Jeg har downloadet spillet osv., men jeg kan ikke logge på, har prøvet med 3 accounts, og det dur stadigvæk ikke.
Hvis nogen kunne hjælpe på et tidspunkt ville det være rart.

Kan jeg sagtens hvis det er. Prøv evt. at "kør som administrator" Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 9:17 pm

Den forstod jeg vist ikke helt Jokken :S.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 11:05 pm

Højreklik på LoL og tryk "Kør som administrator" Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 1:10 am

Jeg ved ikke, om man stadig skal det, men man plejede at skulle modtage en mail, med at man har fået "lov" til, at spille det Smile
Du burde checke den mail, som du registrede dig med q:
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: LoL - League of Legens   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 5:47 pm

Jokken: Tak du!
Cr4zyX: Jeg har ikke fået nogen mail om registreringen, kun at jeg har prøvet at skifte kode, hvilket jeg har.

Mit summoner navn er S0ulKeeper. GOGO! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 30, 2009 11:15 pm

Dotardo du får så mange høvl i lol Very Happy og jokken kom på VT fredag eller sådan noget, vil lige pwne dig og danishes ass igen sammen med berserker
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Cr4zyX
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Cr4zyX



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 11:46 pm

Ztylez det er jo klart; du laver ikke andet end at spille lol, sove, æde, gå i skole, lave lektier!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 02, 2009 5:26 pm

Jeg tror at det må være meget fedt game, men jeg kan slet ikke finde ud af bruge det. Enten er det spillet eller min computer der fucker :S. Vil gerne søge om hjælp hos nogen hvis det er muligt.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:50 pm

TaCo]DoTaRdO skrev:
Jeg tror at det må være meget fedt game, men jeg kan slet ikke finde ud af bruge det. Enten er det spillet eller min computer der fucker :S. Vil gerne søge om hjælp hos nogen hvis det er muligt.

Hvad er det, der går galt,ven...hehe (:?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 5:14 pm

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at downloade spillet og så, når jeg vil starte det, siger den:

Citat :
The procedure entry point GetProcessId could not be located in the dynamic link library KERNEL32.dll.

Hvis jeg åbner LoLClient i D:\League of Legends\Air siger den følgende:

Citat :
There was an error connecting with Maestro. League of Legends will now exit. Please try restarting the application.

Nogen der kan hjælpe mig?

PS: Virker spillet til en Windows 2000?


Sidst rettet af TaCo]Crotalus Søn Dec 27, 2009 5:15 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : PS)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 6:40 pm

Hmm... Crotalus..

Prøv evt. at højreklik på .exe-filen under den valgte directory og gå under "Kompatibilitet" og så vælg "Windows 2000" under den første drop-down menu Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 6:43 pm

Kan ikke finde noget der hedder "Kompatibilitet"
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 6:49 pm

LoL - League of Legends - Page 2 Screen10
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 6:56 pm

Min viser kun "General, Version, Security, Summary"

Jeg mangler mappen lol-cb3.game_p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 27, 2009 10:02 pm

lol-cb3.game_p er den nyeste Patch.
Det kan være du skal prøve at re-dl og install igen
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 28, 2009 4:58 pm

oh når jeg laver en account så siger den invalid password selvom det er den samme jeg har skrevet på begge password og confirm password hvad skal jeg gøre -.-' og når jeg trykker på register sker det ikke en skid
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





LoL - League of Legends - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: LoL - League of Legends   LoL - League of Legends - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
LoL - League of Legends
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Pick League !
» Dota League Cup
» Pick-League Stand-In
» TaCo League: WoW Arena
» Pick League Stand In!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Andre spil-
Gå til: