Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]

Go down 
+2
TaCo]Chris
Manish Gupta
6 deltagere
ForfatterBesked
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 5:16 pm

Ja, nu er det blevet tid. Den 11. sæson af Pick League skal til at begynde, og vi er blevet tilmeldt.
Dette vil sige at vi skal til at have et fast hold på 5 inkl. 2 standins.
Sagt med andre ord: Vi skal have et "DotA VIP-hold".

Kravene for at joine dette, og spille med til Pick League XI, samtidig med at vi sansynligvis får nogle faste træningsdage er som følger:


At have ventrilo + mikrofon.
At være i stand til at lasthitte og denie ordentligt
2-3 spilledage om ugen
At kunne komme til tiden (kampene bliver aftalt på bestemte tidspunkter, og hvis man ikke viser sig er det default win til de andre!)
Generel viden om spillet.
Spille sin rolle som fx. support - ganger - carry.
Stabilt internet og udstyr. (Fx. at din mus ikke fucker i midten af et game.)
Læse reglerne!! http://www.dota-league.com/?section=rules&page=3
Mobiltelefon. (I nødstilfælde.)

Sign up køre indtil Den 8. Februar 2009 kl. 23:59.

Hvis du vil være sikker på at blive optaget så post en replay så vi kan se dine imba skillz.
Du kan evt. bruge www.dota-allstars.com til at uploade replays.
Der vil også blive brugt tid til at spille nogle games hvor vi - Manish, Kryper og Chris, vil se om i er brugbare på holdet.

Gl til alle Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 5:42 pm

Jeg er total game på det,
har det der skal til for at være en go hjælp til teamet.
Spiller for support - ganger heroes, som mirana - lesh - venge - puck - zeus - lich - lion - na.
Heller ikke noget problem at køre en go farm i woods (scourge woods, da de har bedste farm mulighed), som centaur - axe.
Er mest til en hero med stun mulighed, og så dps efter, og lave et vidunderligt escape så de tuder efter.
Som hold mates skal jeg gerne ha nogle rap over nallerne når jeg begynder at blive for offensiv, i forhold til hvad jeg kan tillade mig, da jeg kan gå ud, hvis jeg får en lorte død, og få det til 0-3 i løbet af 0.5s.
Ellers er jeg en stabil gamer, der kan finde ud af en go support, der læser en go mulighed for gang, og får det gennemført med succes.

Heroes jeg kan spille -
INT - zeus - lesh - lich - lion - puck
STR - es - lycan - sand - axe - pit - dk - cent
AGI - venge - mort - mirana - bh - na - luna


Sidst rettet af TaCo]Chris Tirs Feb 03, 2009 2:10 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 1:15 pm

Jeg er osse oppe for det. Men ved ikke om det er nogen særlig god idé eftersom jeg stadig har lidt problemer med lasthit / denie. Men ellers er jeg god forester med ench & prophet. Og er villig til at starte tidligt gank bot eller top kommer jo an på hvad team.. Men eller så skal jeg være som stand-in Og har altid tid til noget. Bare så længe det ikke trækker ud om aften hvis det er en hverdag :s
Ganger kan jeg osse gå op som Magnus / es. Ved godt jeg ikke har skrevet så mange heros men det er fordi de fleste spiller jeg for fun ind imellem >.<. Lyder måske lame


Har VT & mik som duer!
Kan jeg godt bruge tid på. Men som sagt bare de ikke ligger om aften :/
Er altid på til tiden...
Kender godt DotA. Har gamet DotA i 3 år. Men med pauser imellem.
.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sure! Lets GO PL!   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 5:12 pm

Er klart med på at spille på PL! Har kørt mange cw's med TaCo'drengene og jeg er næsten online 24/7. Mit fortrukne er gank/carrie-hero/semi-carrie ( Tinker, Nevermore, PotM, Naix, Visage, CoCo, QoP, Chen, DK alike ). Jeg sidder oftes med bedst farm, da jeg denier og lasthitter meget godt, i alle mine games og failer aldrig som carrie hero.. Som gank hero kører jeg kontant ind når Leader sir go og er meget hurtig på micro ( Lescos Toolkit ). Er klar på træning stort set hvornår det skal være og det samme gælder CW's. Jeg tager CW's og holdet meget seriøst og prøver at compencere for andres mangler, ved hjælp af gode råd, og samtidig lærer af hva andre guider mig til at gøre. Jeg skal irretesættes hvis jeg begynder at whine for meget, eller hacke lidt på teamet, hvilket er mine to svage sider, som jeg gør alt for at forbedre i form af flere cw's! Kører som en meget stabil spiller, og laver sjældent dumheder i form af meningsløse handlinger.

Det eneste problem er at mine forældre er skilt ( 2 uger hos mor og 1 hos far ), hvor jeg hos min far skal ha købt en ny skærm :/ da den er ødelagt. Dog, kan jeg stadig hurtigt tage over til min mor over spille der, hvis det er needet! Ellers er alt i den fineste orden (:

Har gamet DotA i 2.5 år og seriøst i ca et halvt ( Med DL team DP! som er blevet opløst, men lå i midten af 3 div.)

Glæder og håber meget vi kan få et godt og stabilt hold op! (: Gogo TaCo!

Jeg har mic, som dur.
Jeg har VT, 3.0.1 og MIX.
G15 keyboard og G5 mus.
/fps = 61-62.
Mit net er ALTID helt i top.

Håber vi kan få et godt hold op (;

/PS her er et lille replay af min tinker, hvor jeg spiller under navnet BeaverenTheis:
http://www.dota-allstars.com/replay/91021/index.html eller det her (imba shiat) http://www.dota-allstars.com/replay/95272/index.html


Sidst rettet af TaCo]VuuV Tirs Feb 10, 2009 7:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeTors Jan 29, 2009 4:08 pm

er med hvis jeg kan ;D
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Iron
Wisp
Wisp




PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 8:03 pm

PL it is then!

har spillet dota 2-3 år nu og kan spille stort set alle heroes. Spiller som regel enten initiator helte (Earthshaker, Tidehunter, Warlock, Puck osv.) ganker helte (Venge, Morph, QoP, Lion) eller supporters (Lich, Omniknight). Har ingen problemer med last hit og deny, kan creeppulle, jungle heroes, warde osv så er langtfra bundet i nogen fast rolle. Er storfan af aggressivt spil især da de nyere versioner også lægger meget op til dette så foretrækker generelt at spille early-midgame helte. Spiller sjældent carries da jeg syns det er dødkedeligt at farme det meste af gamet Razz.
Har tidligere spillet cWs med EpD inden de blev opløst.
Har Vent+mic og mit net er også sikkert så der er ingen problemer der.

Håber på at vi får etableret et succesfuldt team.

Bemærk i øvrigt at der fortsat spilles version 6.52e i slutspillet hvilket ændrer lidt på de fleste strats som anvendes i de nyere versioner...ingen Kunkka osv. og at de fleste games spilles over Garena (ggc) så hvis man ikke har dette så bør man anskaffe sig det snarest muligt.

Heroes jeg kan spille:
Int: Lion, Lich, Warlock, Puck, QoP, Zeus, Tinker, Silencer, Bane
Str: Sven, ES, Rexxar, Omni, Cent, Leoric, Sand King, Slardar, Tidehunter, Axe
Agi: Morphling, Jugger, Razor, Broodmother


Sidst rettet af TaCo]Iron Tirs Feb 17, 2009 3:00 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitimeMan Feb 02, 2009 2:55 pm

fik at vide at jeg hellere måtte lave her....

Support/semi gank hero

Puck-Sand King-lesh-Venge
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Empty
IndlægEmne: Sv: PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]   PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PICK LEAGUE XI [DOTA SPILLERE TJEK DET UD!!!!!!!!!!!!!!]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pick League XIII [Sign Up] Startet!
» Pick-League Stand-In
» Pick League [I gang]
» Nyt Clan War Team!
» Pick League ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Pick League-
Gå til: