Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Brug nu vores forum !

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Brug nu vores forum ! Empty
IndlægEmne: Brug nu vores forum !   Brug nu vores forum ! Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 4:27 pm

Kære TaCo medlemmer, jeg synes det er fedt at se, er der er så mange online i løbet af en dag, det kan altid gøres bedre, men vi har jo hver vores privatliv.
Til gengæld synes jeg, at vi generelt er alt for dårlige til at udnytte, at vi har et (lækkert) forum, som vi kan bruge til alverdens ting og planlægninger på bnet - ja sågar udenfor. Kan vi ikke prøve at huske os selv på, at måske hver gang vi logger på bnet eller når vi bare sidder på nettet, så log lige ind på websitet, og se om der skulle være nogen nye posts, det vil gøre tingene langt lettere for dem, der rent faktisk prøver at arrangere diverse tours, games, etc. for resten af os. Jeg har set flere posts herinde, som indeholder gode initiativer om, at vi enten fastlægger konkrete tidspunkter, hvor vi mødes i bnet, eller tilmeldinger til diverse tours etc., men der bliver aldrig givet nok respons til, at det kan blive til noget.
Jeg ved godt, at TaCo "bare" er en hyggeklan, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at I alle vil bakke op, hvis I f.eks. fandt ud af, at vi faktisk kunne stille et godt DotA eller ladder team. Det kommer der bare ikke, hvis folk ikke viser det nærvær, der skal til.
Mange af jer sidder alligevel og 'idler' i vores channel, så tag jer i stedet den tid til lige at gå ind på forumet og se, om der skulle være nogle treads, I havde overset - det er sku så let, og så tager det ikke mere end 2 min.
Jeg synes bare lige, jeg ville gøre jer alle opmærksomme på det, det er sku lidt ærgeligt, at det kun er admins + 5-10 andre, som rent faktisk bruger forumet konstruktivt.
... Så kan I jo tænke lidt over den.

Med venlig hilsen, Joker
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Brug nu vores forum ! Empty
IndlægEmne: Sv: Brug nu vores forum !   Brug nu vores forum ! Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 1:51 am

Det korrekt.
Og hvis man logger på forum 3-4 gange om ugen, så behøver man kun at bruge de 2-5 min.

Hvorimod hvis der kun kigges en gang hver 14 dag, vil der være meget nyt, og så vil det være uoverskueligt.


Mange af jer spørger tit, hvornår sker det, hvorfor sker det ik, hvordan melder man sig til.
- Og stort set ALLE svar står her inde.
Så ta jer lige de få minutter det kræver, så vi kan få mere ud a hinanden, og bruge vores fælleskab

(Selvom ingen andre end de 5-10 personer læser denne tråd :/)
Tilbage til toppen Go down
 
Brug nu vores forum !
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Det nye forum
» Forum aktivitet :o ?
» Nyt forum design?
» Jeg har brug for hjælp med TaCo]Host!
» Krav for brug af TaCo]Host [Ansøgning]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: