Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Idé til TaCo]Host

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Idé til TaCo]Host Empty
IndlægEmne: Idé til TaCo]Host   Idé til TaCo]Host Icon_minitimeLør Dec 27, 2008 2:52 am

Eftersom den skriver noget når en person har leavet game så istedet for det normale den skriver så tænkte jeg at den kan få en phraes til at poppe op ligesom med banlist. Også har jeg en phraes til det. + Så burde bans så blive sendt indirekte til hjemmesiden hvor man burde kunne komme & share osv. =).
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Idé til TaCo]Host Empty
IndlægEmne: Sv: Idé til TaCo]Host   Idé til TaCo]Host Icon_minitimeSøn Jan 25, 2009 8:48 pm

Hvis du bruger botten og banner via den, ryger den til bottens database, hvor - reason - banner - bannet person - står noteret.
Så der er ikke noget med at share, da jeg personligt ikke gider skrive navne ind på forum, for at i så kan banne dem på jeres BL.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Idé til TaCo]Host Empty
IndlægEmne: Sv: Idé til TaCo]Host   Idé til TaCo]Host Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 1:01 am

TaCo]Chris skrev:
Hvis du bruger botten og banner via den, ryger den til bottens database, hvor - reason - banner - bannet person - står noteret.
Så der er ikke noget med at share, da jeg personligt ikke gider skrive navne ind på forum, for at i så kan banne dem på jeres BL.
fair nok.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]AceOfClubs
Wisp
Wisp




Idé til TaCo]Host Empty
IndlægEmne: Sv: Idé til TaCo]Host   Idé til TaCo]Host Icon_minitimeFre Apr 10, 2009 11:24 pm

gammel tråd.. ved det godt.

Som standard i 'Ghost One' er der allerede phrases.. hvis du f.eks. skriver '!bl l' banner den personen som sidst har forladt spillet, og udfylder informationer om game name, hold status, hvor lang tid spillet har været i gang og dato personen blev bannet

Ved ik om taco]host af en eller anden grund ikke har disse phrases (måske den kører ghost++ og ikke ghost one?) men som standard kan man bruge !ban eller !banlast og følgende grunde: l, mh, f eller n (leaver, maphacker, flamer eller noob).

Så "!bl l" laver et ban der lyder noget i retning af:
leaver after 20m in game "Dota -sd pro" 5v5* on (Jaunary 2009)

hvis du derimod skriver "!bl leaver" så bliver der kun udfyldt "leaver" om personen i databasen, og man får dermed ikke alle de informationer med som man ville hvis man skrev "!bl l"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Idé til TaCo]Host Empty
IndlægEmne: Sv: Idé til TaCo]Host   Idé til TaCo]Host Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Idé til TaCo]Host
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» TaCo]Host broken
» TaCo]Host Supportere
» Jeg har brug for hjælp med TaCo]Host!
» TaCo host banerne
» Forslag til TaCo]Host.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: