Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK

Go down 
+6
TaCo]Danishdoom
Shadow-Cookie
TaCo]bAMstrike
TaCo]Chris
TaCo]creutz
loltard
10 deltagere
ForfatterBesked
loltard
Wisp
Wisp




I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeFre Jun 19, 2009 9:23 pm

I ER NOK DEN LAVEST SKILLED DOTA KLAN PÅ HELE BNET.. JERES SPILLERE ØDELÆGGER JO SPILLET FOR ANDRE FUCKING ANUSSUTTERE.. TØR I IKKE EN FUCKING CW FUCKING HOMOER
Tilbage til toppen Go down
TaCo]creutz
Wisp
Wisp
TaCo]creutz



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 1:49 am

loltard skrev:
I ER NOK DEN LAVEST SKILLED DOTA KLAN PÅ HELE BNET.. JERES SPILLERE ØDELÆGGER JO SPILLET FOR ANDRE FUCKING ANUSSUTTERE.. TØR I IKKE EN FUCKING CW FUCKING HOMOER

så luck dov din mund abe kat med banan hjerne
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 2:03 am

For det første burde du behærske dit sprog, og vælge nogle lidt mere neutrale ord.

Da vores clan ikke bygger på " Dota Skills ", kan jeg ikke benægte eller bekræfte det.

Ødelægger spillet for andre?
Der må du mene at vi "leaver", og ja, alle kommer vel til at leave på et tidspunkt.
Grunden til at du husker det var en TaCo, er fordi der er så mange af os.
- Det er noget vi prøver at arbejde på, ikke blot for vores egen skyld, men også for alle andres.

En "fucking cw" er vi skam friske på, det kræver blot at du har et hold på 5.
- Så kan vi nemt aftale en dag.

Så kan du jo selv være med til at bekræfte at vi er "den lavest skilled dota klan på hele bnet".
- Men det kræver jo også at du læser dette topic igen, og svarer på en ansvarlig måde,
og ikke som en 10 årig der lige har lært et sæt nye bandeord.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 11:17 pm

"I ER NOK DEN LAVEST SKILLED DOTA KLAN PÅ HELE BNET.. JERES SPILLERE ØDELÆGGER JO SPILLET FOR ANDRE FUCKING ANUSSUTTERE.. TØR I IKKE EN FUCKING CW FUCKING HOMOER"

1. Vi er ikke en DotA klan ^.^
2. Nogen af os er måske lowskillet? Vi er jo også 90 stykker så tag og slap af =)
3. Vores spillere? Vi ødelægger måske et ud af hundrede games, og du ødelægger to ud af hundrede alene -.-
5. I så ikke jeg skippede 4!
6. Nu checker i det!
7. Nu smiler i =D
8. Hvorfor kalder du os for grimme ting, og andre for "anussuttere" som burde staves i to ord? Razz Du er måske racist? Bare fordi vi er sorte? Du torturere sikkert også dyr engang imellem Razz
9. Der er ikke noget galt med at være en anus sutter. Det er vel ganske normalt hvis man er homosexuel.
10. Vi har da ikke sagt vi ikke tør. Måske at vi ikke gider
12. I så ikke jeg skippede 11!
13. Fuck jeg keder mig...
14. Begyndet at gå off-topic det her
15. loltard. Du er 3 år, og har intet liv. Chris sagde 10 men whatever Razz Hvis du ikke kan lide vores clan så leave de games vi er i.
112. Tror i lagde mærke til jeg skippede nogen!
Tilbage til toppen Go down
Shadow-Cookie
Wisp
Wisp
Shadow-Cookie



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Hurtige øjne!   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 2:11 am

Jeg så godt at du skippede 4 og 11! Gief præmie nu! :b Og til loltard: Hvis du mener at vi ødelægger spil ved at være lowskilled kunne det være du skulle tage at huske tilbage til dengang du selv var noob, hvis du er født med dota skills undskylder jeg selvfølgelig denne bemærkning. Hvis du gerne vil spille skilled games foreslår jeg www.dota-league.com. der er ikke så mange noobs og næsten ingen leavers. Uanset hvad du mener er det langt ude at du dømmer en hel klan på at der måske er 10 der er dårlige eller er leavers, når du klanen er så stor som denne. Og hvis du mener at vi er så ringe og ødelægger alle spil vi er med i, hvorfor vil du så have en CW mod os? Men jeg er sa klar til at tøre dig bag ørene til en hver tid ;)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeMan Jun 22, 2009 4:51 pm

Du har ret, vi sutter anus. Men vi sutter med stil.
Tilbage til toppen Go down
Zacros
Wisp
Wisp




I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 8:38 pm

loltard skrev:
I ER NOK DEN LAVEST SKILLED DOTA KLAN PÅ HELE BNET.. JERES SPILLERE ØDELÆGGER JO SPILLET FOR ANDRE FUCKING ANUSSUTTERE.. TØR I IKKE EN FUCKING CW FUCKING HOMOER

Siger ham med navnet "loltard"... Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 11:40 am

Tør vædde en 10'er på at chris har ret i hans alder Very Happy han tør ikke at sætte den på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Myxfig
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider
TaCo]Myxfig



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeTors Dec 31, 2009 3:34 am

Qoute Bamstrike
1. Vi er ikke en DotA klan ^.^
2. Nogen af os er måske lowskillet? Vi er jo også 90 stykker så tag og slap af =)
3. Vores spillere? Vi ødelægger måske et ud af hundrede games, og du ødelægger to ud af hundrede alene -.-
5. I så ikke jeg skippede 4!
6. Nu checker i det!
7. Nu smiler i =D
8. Hvorfor kalder du os for grimme ting, og andre for "anussuttere" som burde staves i to ord? Du er måske racist? Bare fordi vi er sorte? Du torturere sikkert også dyr engang imellem
9. Der er ikke noget galt med at være en anus sutter. Det er vel ganske normalt hvis man er homosexuel.
10. Vi har da ikke sagt vi ikke tør. Måske at vi ikke gider
12. I så ikke jeg skippede 11!
13. Fuck jeg keder mig...
14. Begyndet at gå off-topic det her
15. loltard. Du er 3 år, og har intet liv. Chris sagde 10 men whatever Hvis du ikke kan lide vores clan så leave de games vi er i.
112. Tror i lagde mærke til jeg skippede nogen!
Lagde ikke mærke til at de var nummerede :X troede du var wierd eller noget...
Tilbage til toppen Go down
NubieN
Archer
Archer




I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 9:22 pm

haha.. fedt nok at han sviner os til når han selv er en lille dreng på 8½ og har arme på størelse som pasta Wink
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 10:20 pm

Det her indlæg er gammelt og irrelevant, og vil blive låst. Venligst lad vær med at vække gamle tråde til live i fremtiden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Empty
IndlægEmne: Sv: I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK   I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I SUTTER SÅ FUCKING GRUM PIK
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: