Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ladder/BNet/Melee

Go down 
+7
RidderRodeHoved
TaCo]Ztylez
Silberbauer
TaCo]Jokken
TaCo]Joker
TaCo]bAMstrike
TaCo]Chris
11 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeFre Jun 19, 2009 7:13 pm

Hey derude.

Vi er nogle stykker der godt kunne tænke os nolge Melee Games kampe.
- Altså normale Wc3 maps.

Er der nogen der er up for den ide?
- Man behøver ikke være skilled, men dog finde ud af hvad man skal osv.

Giv lyd!!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeLør Jun 20, 2009 11:08 pm

Kunne godt tænke mig at prøve Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 2:08 am

Jeg er fandme også frisk på noget seriøst gaming, evt. prac til clan ladder rankings (;
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 2:05 pm

I'm in (:
Tilbage til toppen Go down
Silberbauer
Wisp
Wisp
Silberbauer



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 4:38 pm

dengang jeg var medlem af clan tdk havde vi en intern ladder, hvor man efter hvert game uploadede sit replay og fik point efter hvor høj ens score var og i forhold til hvor stærk en modstander man mødte.... ved ikke om man kunne genskabe samme system i taco..

alternativt kunne man lave en knock-out tunering hvor vinderen hele tiden gik videre, indtil der blev kåret en vinder..

eller måske en liga, hvor alle mødte hinanden 2 gange i løbet af nogle måneder og så til sidst ville 1 person have flest point og blive erklæret clan tacos bedste gamer ... ?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 5:08 pm

Lyder som en go ide, kræver bar vi er mindst 4 stk's.!
Tilbage til toppen Go down
Silberbauer
Wisp
Wisp
Silberbauer



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeMan Jul 20, 2009 8:41 pm

ja okay... så skal der jo bare være en som spørger alle i klanen som spiller ladder, om de ville være intereseret i en intern tunering
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Ztylez
Hippogryph
Hippogryph




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 3:56 pm

jeg er klar på ladder. har spillet singleplayer i et år pga. intet internet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 4:55 pm

Jeg har uploadet et nyt forum inde under [Ligaer og turneringer], der hedder [Melee map turnering i TaCo].
Her vil jeg skrive mere information om, hvordan en intern klanmedlemsturnering kommer til at foregå, som Silberbauer er inde på. Og det er også her, der vil komme til at stå tider og andet, der vil have med denne inside turnering at gøre, når vi når så langt. Denne idé er også grundlag til, at TaCo kan sætte nogle Arranged Teams til at ranke klanen. Jeg vil desuden råde jer (som er interesserede i denne turnering) til at tilmelde jer som 'Ladder' profil, mener nok det kan gøres under [Min profil]. Det vil give et bedre overblik over, hvem der rent faktisk har lyst til dette.

- og til TaCo]Ztylez; jeg vil selvfølgelig opfordre dig til at deltage i de kommende games, men selvom du har gamet single player i et år, vil du nok se en forskel fra at spille mod bots til at spille mod andre personer - men det ved du jo nok allerede.

Med venlig hilsen, Joker
Tilbage til toppen Go down
RidderRodeHoved
Wisp
Wisp




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 11:13 pm

Er altid klar på Ladder games, skal dog siges jeg er psykopatdårlig til solo (Jeg går i panik!).

Men det du siger Joker, med at tilmelde sig under sin profil, kan du ikke lige finde det frem for kan umiddelbart ikke selv se det noget steds? Surprised
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeTirs Jul 21, 2009 11:49 pm

Hej Ridder (og andre som vil tilmelde sig ladder gaming)

Jeg kan godt forstå du bliver lidt forvirret. Du tilmelder dig selvfølgelig ikke inde under [Min profil] men under [Grupper], hvor du kan vælge de forskellige spiltyper mm.
Håber det var nok hjælp.

Venlig hilsen Joker
Tilbage til toppen Go down
RidderRodeHoved
Wisp
Wisp




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 12:48 am

Aye, det hjalp da en stor del, tak tak!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: jeg er med   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 5:01 pm

jeg er med
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 9:26 pm

Jeg er da altid med på et eller andet der kan være godt for clanen. Ville gerne lære noget mere Melee Map så jeg kunne komme ind til Battle.Net's turneringer
Tilbage til toppen Go down
TaCo]3dkid
Wisp
Wisp




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:32 pm

er helt klart med på noget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sofie(DK)
Wisp
Wisp




Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitimeSøn Feb 28, 2010 9:59 pm

Os her!Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ladder/BNet/Melee Empty
IndlægEmne: Sv: Ladder/BNet/Melee   Ladder/BNet/Melee Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ladder/BNet/Melee
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Melee Map Turnering
» Grupper ! Dota Bnet WoW!
» CW i Ladder
» Ladder Reset.
» CW Team i Ladder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Ladder-
Gå til: