Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 WC3 Hotkey Toolkit

Go down 
ForfatterBesked
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



WC3 Hotkey Toolkit Empty
IndlægEmne: WC3 Hotkey Toolkit   WC3 Hotkey Toolkit Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 4:38 pm

Til alle jer som gerne vil improve jeres gaming (:

Som i nok ved findes der mange hotkey tools, og de fleste er rent ud sagt lort ! Sad Jeg har dog fundet et, som jeg selv bruger, som fungere virkelig fint (: Programmet hedder Lescos Warcraft Toolkit, aka et hotkey tool. Programmet hjælper jer til at bruge jeres "Active Items" i jeres inventory, uden at skulle clicke på dem med musen, men blot ved at clicke på en enkel tast ;o!

How To Get:

Følg dette link og download programmet Lescos Warcraft Toolkit.

http://www.trinigamers.com/forums/downloads.php?do=file&id=15

How To Use:

Når du har installeret programmet og åbnet det vil der være 5 Hovedbjælker, Main-Menu, Keyboard, Inventory-Hotkeys, Battle.Net og Registry. Af de 5 bjælker bruges kun 1! Og det er Inventory-Hotkeys. Måden du bruger dem på et så simpel som intet andet hehe (: Til venstre vil der være 6 firkanter, som går under underskriften "Inventory". Disse 6 firkanter repræsentere dit inventory ingame. Ergo, hvis du har Dagon i firkanten med et 1-tal inden i, skal du, i rummet ved "Hotkey 1:" sætte en vilkårlig tast. Jeg bruger kun Inventoryspace 1-2, da man oftes ikke har flere "Active Items". Så jeg trykker "1" ud for Hotkey 1: og "2" ud for Hotkey 2:. Når du så har gjort dette, clicker du på "Activate" bunden af bjælken, og dine hotkeys vil virke ingame.

Jeg bruger tast 1-2, da det er tæt på de normale spell-keys og samtidig ik rammer nogle af dem. Så kan man let holde styr på det(:

Håber du kan bruge info til noget, kontakt hvis der bliver problemer (:

Mvh. VuuV

Ordklassifisering:

Active Items: Items som du kan bruge ved at aktivere dem, fx Dagon, Shivas Guard, Guinsoo's Scythe of Vyse, Phase Boots og Satanic.
Tilbage til toppen Go down
 
WC3 Hotkey Toolkit
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: